Pregătirea și reacția în situații de urgență

Pregătirea și reacția în situații de urgență Indiferent de calitatea măsurilor de protecție adoptate în cadrul unei companii, orice angajator trebuie să se pregătească și pentru întâmpinarea unor situații de urgență. Există o mulțime de aspecte ce trebuie luate pentru gestionarea corectă a unei situații de urgență, iar despre cele mai populare dintre ele vom…

Details

Tipuri de formare în domeniul agriculturii

Tipuri de formare în domeniul agriculturii Pentru orice domeniu comercial formarea angajaților este un aspect important în vederea obținerii celor mai bune rezultate la nivel de companie. Formarea nu asigură doar competența angajaților, ci și a angajatorilor. Doar printr-o formare adecvată lucrătorii unei companii își pot desăvârși aptitudinile, talentul, priceperea, precum și atitudinea necesară pentru…

Details

Diferența dintre boli profesionale și boli legate de profesie

Diferența dintre boli profesionale și boli legate de profesie În vederea redactării unui regulament de ordine interioară care să-i protejeze pe angajații săi, dar și a unor ședințe de instruire adecvate mediului lor de muncă, un angajator responsabil trebuie să cunoască care sunt bolile profesionale și bolile legate de profesie care îi pot afecta oamenii…

Details

Etica în relația dintre angajat și angajator

Etica în relația dintre angajat și angajator Orice întreprindere, indiferent dacă este vorba de una de stat sau particulară, își asumă o serie de responsabilități față de angajații săi. Într-o societate modernă, angajarea, dar și obținerea sau păstrarea unui loc de muncă reprezintă câteva din cele mai importante relații sociale dintre membrii societății respective. În…

Details