Cât de mult afectează factorii alergeni productivitatea angajaților la locul de muncă?

Cât de mult afectează factorii alergeni productivitatea angajaților la locul de muncă? Când vine vorba de alergii, alegerea angajaților se aseamănă mult cu o extragere la sorți. În cele mai multe cazuri acestea nu reprezintă un factor de alegere a angajaților unei companii, dar fără a face nicio discriminare, niciun angajator nu-și dorește salariați cu…

Details

Cum trebuie să reacționezi ca angajator când un angajat se confruntă cu hărțuirea sexuală la locul de muncă?

Cum trebuie să reacționezi ca angajator când un angajat se confruntă cu hărțuirea sexuală la locul de muncă? Adevărata provocare pentru antreprenori începe în momentul când se transformă din liber profesioniști în angajatori. Atunci, odată cu înmulțirea oportunităților de dezvoltare a afacerii lor, se înmulțesc și responsabilitățile. O problemă nu foarte rară cu care se…

Details

În ce situații riști ca angajator să fii acuzat de hărțuire morală la locul de muncă?

În ce situații riști ca angajator să fii acuzat de hărțuire morală la locul de muncă?   Codul Penal din România menționează faptul că hărțuirea de orice fel este considerată infracțiune și se pedepsește prin lege. Însă acest cod nu face diferență dintre hărțuirea morală, psihologică sau sexuală. În Codul Penal, hărțuirea este descrisă în…

Details

Cum să asiguri ca angajator confortul angajaților la locul de muncă?

Cum să asiguri ca angajator confortul angajaților la locul de muncă? Confortul angajaților la locul de muncă este unul din factorii principali care influențează productivitatea și bineînțeles, cifra de a faceri a companiei. Indiferent dacă munca pe care o desfășoară are loc în cadrul unui birou sau pe teren, un angajator trebuie să se asigure…

Details

Care este spațiul minim pe care trebuie să-l aloci biroului unui angajat pentru ca acesta să se simtă confortabil?

Care este spațiul minim pe care trebuie să-l aloci biroului unui angajat pentru ca acesta să se simtă confortabil? Sunteți antreprenor și căutați biroul perfect pentru dumneavoastră și angajații firmei? În acest articol vom discuta despre diferite aspecte legate de spațiul pentru birou al angajaților dumneavoastră și ce trebuie să faceți pentru ca aceștia să…

Details

Cât de des și în ce condiții ar trebui să permiți angajaților să-și ia pauze în timpul programului?

Cât de des și în ce condiții ar trebui să permiți angajaților să-și ia pauze în timpul programului? Problema pauzelor în timpul serviciului este o discuție sensibilă pentru orice angajator. Pe de-o parte avem angajații plătiți pentru un program zilnic de 8 ore care se bucură de fiecare ocazie de a-și lua pauză; Iar de…

Details

Cum să supraviețuiți într-un mediu de lucru toxic

Cum să supraviețuiți într-un mediu de lucru toxic În activitatea dvs. la locul de muncă, predomină discuțiile și confruntările dintre colegi? Simțiți că șefii dvs. nu vă apreciază munca? Ce posibilități reale aveți de a vă îmbunătățiți poziția în cadrul companiei pentru care lucrați? Acestea sunt câteva întrebări cheie pentru a afla dacă lucrați într-un…

Details

Exemple de dușmani ai productivității la locul de muncă

Exemple de dușmani ai productivității la locul de muncă Dușmanii productivității corespund acelor realități care ne conduc la pierderea timpului sau a efortului fără rost. Merită să le identificăm și să le modificăm, astfel încât acestea să nu mai fie factori care conduc la ineficiență. Inamicii productivității sunt toți acei factori care te determină să…

Details

Argumente pro și contra amenajării unui spațiu pentru fumători la locul de muncă

Argumente pro și contra amenajării unui spațiu pentru fumători la locul de muncă Legea fumatului în România a devenit una foarte strictă. Nu se mai poate fuma în spațiile publice închise unde se desfășoară sau nu activități comerciale sau reprezintă un loc de muncă. Iar sancțiunile pentru abaterea de la reguli pot consta și în…

Details

Sindromul burnout va fi o boală profesională

Sindromul burnout va fi o boală profesională Locuri de muncă precare, medii de muncă toxice, șefi care încalcă drepturile lucrătorilor… Sindromul lucrătorului epuizat își va primi în curând recunoașterea ca boală profesională. OMS (Organizația mondială a sănătății) este deja foarte preocupată de marea uzură psihică la locul de muncă. Sindromul muncitorului „burnout” a cerut o…

Details