Intrebari

Organizarea apararii impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri presupune emiterea urmatoarelor acte de autoritate:

1) Dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, dupa caz;

2) Dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;

3) Instructiunile de aparare impotriva incendiilor si atributiile salariatilor la locurile de munca;

4) Dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;

5) Dispozitia privind organizarea instruirii personalului;

6) Dispozitia de constituire a serviciului privat pentru situatii de urgenta ori contract sau conventie cu un serviciu privat pentru situatii de urgenta, dupa caz;

7) Regulile si masurile de aparare impotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul si depozitarea substantelor periculoase specifice, dupa caz;

8) Conventiile sau contractele cuprinzând raspunderile ce revin partilor pe linia apararii impotriva incendiilor, in cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile;

9) Dispozitia privind modul de gestionare a deseurilor din materiale combustibile.

Actele de autoritate privind apararea impotriva incendiilor sunt emise de proprietar, de conducatorul institutiei sau operatorului economic ori de administrator.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment